بازی Ace Combat 7 با همکاری Top Gun Maverick در بهار منتشر می شود

بازی Ace Combat 7 با همکاری Top Gun Maverick در بهار منتشر می شود

 Bandai Namco Entertainment اعلام کرده است که بازی Ace Combat 7: Skies Unknown مقداری DLC مشترک با Top Gun Maverick دریافت خواهد کرد.  DLC هواپیما در بهار امسال منتشر می شود و جزئیات بیشتر در تاریخ بعدی به اشتراک گذاشته می شود.

 

به این ترتیب، حمایتی که Project Aces از این عنوان ارائه کرده است، چشمگیر است. پس از عرضه در ژانویه 2019 برای PS4 و Xbox One با انتشار نسخه PC یک ماه بعد، Ace Combat 7 محتوای پولی را از طریق Season Pass و به‌روزرسانی‌های رایگان دریافت کرد. اینها ماموریت ها، هواپیماها، پوسته ها و موارد دیگر را اضافه کرده اند.

 

با فروش بیش از سه میلیون نسخه، تیم توسعه در حال آماده شدن برای ورود بعدی در فرنچایز است. مدیر برند Kazutoki Kono تایید کرده است که آن را بر روی Unreal Engine 5 توسعه خواهد داد. توسعه دهنده ICLA که روی Pokemon Brilliant Diamond و Shining Pearl کار کرده است نیز به عنوان یک استودیوی پشتیبانی درگیر است.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Ace Combat 7 با همکاری Top Gun Maverick در بهار منتشر می شود

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/b9b4

خبرنامه بازی ها

گالری